.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی : احمدي‌نژاد اصلي‌ترين رقيب من است

كانديداي اصلاح‌طلب دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اصلي‌ترين رقيب من در اين انتخابات، محمود احمدي‌نژاد است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي در جمع مردم لردگان در مسجد اعظم اين شهر، حساسيت اين دوره از انتخابات را در مقايسه با ديگر انتخابات زيادتر عنوان كرد و افزود: يكي از مهم‌ترين تفاوت‌هاي اين دوره از انتخابات با دوره‌هاي گذشته در اين است كه در تمام دوره‌هاي گذشته، روساي‌جمهوري كه راي آورده بودند به‌منظور انتخاب شدن براي چهار سال بعدي رقيب سرسختي نداشتند و مشخص بود كه دوباره راي مي‌آورند كه اين موضوع درباره حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، هاشمي و خاتمي صدق مي‌كند.
وي ادامه داد: اما در اين دوره، رقابت ساير نامزدها با رئيس‌جمهور كاملا جدي است.
كروبي اصلي‌ترين رقيب خود در اين انتخابات را احمدي‌نژاد دانست و افزود: هم طرفداران احمدي‌نژاد در طرفداري از نامزد خود جدي هستند و هم طرفداران من.
دبير كل حزب اعتماد ملي افزود: اين انتخابات ساده نيست، طرف ما در اين انتخابات سواره است و ما پياده اما در عين حال مي‌شود سواره را پياده كرد، اين كار مشكلي است اما عملي است.
كروبي افزود: در اين انتخابات همه رقبا جدي هستند و نهايتا اين ملت است كه بايد سرنوشت اين انتخابات را مشخص كند.
كانديداي اصلاح‌طلب دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري افزود: عده‌اي تفكرشان اين است كه هر چه مردم كمتر شركت كنند، احتمال راي آوردن آنها بيشتر است ولي تفكر ما اين است كه اگر مردم بيشتر در انتخابات شركت كنند، ما پيروز مي‌شويم.
وي خطاب به طرفداران خود گفت: شما بايد با ترغيب و تشويق هم‌قوميت‌هاي خود در استان‌هاي خوزستان، اصفهان، لرستان، كهگيلويه و بويراحمد و ساير استان‌ها زمينه شركت مردم در انتخابات را پررنگ كنيد.
كروبي تصريح كرد: با عشق به امام خميني (ره) و نظام اسلامي و ملت ايران وارد صحنه انتخابات شدم و اميدوارم كه ساعت 10 صبح روز بيست و دوم خرداد ماه صدها خبرنگار داخلي و خارجي حضور پرشور مردم در اين انتخابات را به رخ دشمنان بكشند.
وي همچنين به استعدادها و ظرفيت‌هاي بالقوه شهرستان لردگان اشاره كرد و افزود: اگر رئيس‌جمهور شدم، تمام توان خود را براي آباداني اين شهرستان به كار خواهم گرفت.
كروبي شعري نيز به زبان بختياري براي مردم اين شهرستان قرائت كرد.
وي همچنين در بدو ورود به شهرستان لردگان با حضور در گلزار شهداي اين شهر نسبت به شهدا اداي احترام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.